ЧОЛОВІЧА ПАРФУМЕРІЯ
«Справжній чоловік повинен бути могутній, смердючий і волохатий!»
Багато чоловіків слабо користуються туалетною водою, одеколонами або дезодорантами. Справа не в чоловічій ліні або небажання купувати ароматичне «прикриття». На відміну від такої чоловічої косметики, наприклад, крем для гоління або лосьйон після гоління, парфуми не входять в число обов'язкових засобів використання. А даремно, потрібно це змінювати.
У чому причина відсутності любові у чоловіків до якісних ароматам складно пояснити. Частково це обумовлено чоловічий брутальністю. Існує думка, що «справжні мужики» використовують одеколон «Потрійний», «Шипр» чи «Російський ліс» і вистачить, адже не баби, щоб бавитися парфумами. Можливо, ці аромати і валять з ніг жіноче населення, скоріше за все, своєю «суворістю». Як вибрати чоловічий парфум, щоб жінки оберталися Вам услід, а може, і йшли слідом?
Духи – дорогий концентрований і стійкий парфум, концентрація ефірних олій у них від 15-30%, а на упаковці зазначено: «Parfum» або «Extrait». Чоловічих парфумів, у принципі, не буває. Це обумовлено тим, що парфуми для чоловіків надміру концентровані і володіють дуже сильним ароматом, також сильна половина воліє купувати великі флакони, вряди розливати парфуми було б не зовсім етично. Духи зберігають запах від 6 до 12 годин, а на тканини може бути більше 30 годин.
Парфумована вода («Eau de Parfum») має концентрацією 10-20% і зберігає стійкість близько 4 годин.
Туалетна вода («Eau de toilette») має концентрацією від 4 до 10% ефірних масел. Термін «туалетна вода» виник на острові Святої Олени завдяки Наполеона I Бонапарта. Коли в імператора закінчився одеколон, він створив свій рецепт аромату з використанням бергамоту і назвав його туалетною водою («Eau de toilette»).
Одеколон («Eau de cologne») зміст концентрату до 3%. Назва пішла від італійської парфумера Йоганна Марія Фаріна, що він у 1709 році засновує в Кельні мануфактуру і називає парфуми на честь міста: «Eau de cologne», що означає в перекладі «Кельнська вода».
В американському парфум слово «Cologne» зазвичай відповідає французькій туалетній воді з концентрацією 10-20%.
Парфумований дезодорант («Deo parfum») – містить близько 3-5% масел і 2% води. Зазвичай входить в серію парфумерії і підсилює аромат, а іноді використовується замість туалетного води.
Засіб після гоління («After shave»)– містить близько 2% масел і використовується після гоління, до його складу входять різні лікувально-профілактичні компоненти.
Парфумована серпанок для тіла («Body mist/voile (brume) parfumee pour le corps») – середнє між класичною парфумерією та парфумованими засобами для тіла.
Як вибрати чоловічу туалетну воду.
Ще в 1990 р. Французьке Парфумерне Спільнота на чолі з парфумером будинку Jean Patou Жаном Керлео затвердив 7 основних парфумерних типів, які утворюють «сім'ї» ароматів. Згодом фахівці доповнили і вже можна нарахувати до 18 парфумерних сімейств. Аромати можуть поділяти на чоловічі, жіночі і «унісекс» (цитрусові, озонові або зелений запах).
1. Квіткові.
Популярний тип жіночої парфумерії, чоловічі зустрічаються досить рідко. Головні компоненти: троянда, жасмин, фіалка, бузок, конвалія, нарцис, тубероза. В них присутні різні ноти:
• Квітково-альдегідні – аромати, одержувані з алкоголю, хвилюючі й витончені.
• Квітково-фруктові – у них чітко відчуваються ноти фруктів.
• Квітково-океанічні – літні аромати, в них містяться ноти, нагадують про морської свіжості та водної стихії, також містяться озонові ноти – свіже повітря і дощ.
• Квіткові зелені – свіжі, весняні аромати.
Чоловічі парфуми: Hugo Boss Boss №6, Fahrenheit (Dior), Davidoff – COOL WATER MAN, Insense Ultramarine (Givenchy), Blue Adidas Challenge, Antonio Banderas Mediterraneo, Guerlain Homme, Lacoste Style in Play, Tom Ford For Men.
2. Цитрусові.
Їх часто використовують і чоловіки, і жінки. Мастила отримують з лимона, бергамота, апельсина, грейпфрута.
Чоловічі парфуми: Giorgio Armani Armani, Blue Jeans (Versace), Dior Homme Sport (Dior), Lacoste Challenge (Lacoste), In Blue (Armand Basi).
3. Шипри.
Випущені в 1917 році Франсуа Коті духи «Chypre» (в перекладі о. Кіпр) дали назву цілому сімейству. Віддають запахом лісу, літа, трави, моху, бергамоту, гаї, деревами. Шипри мають свіжим і стійким запахом.
Чоловічі парфуми: Bugatti For Men (Bugatti), One Men Show (Jacques Bogart), Bel Ami (Hermes), TSAR (Van Cleef & Arpels).
4. Деревні.
В основному чоловічі аромати, близькі до шипрові. Ноти композицій: лавандові, цитрусові, пряні.
Чоловічі парфуми: Dolce & Gabbana Light Blue pour Homme, Signature Oriflame Signature Eau de Toilette, Game Spirit, Deep Energy, Victory League, Fresh Impact (Adidas), D. K. Unleaded від Donna Karan, DKNY Red Delicious Men (Donna Karan), Emporio Armani (Giorgio Armani).
5. Амброві або східні.
Теплі, м'які, пудрові відтінки з компонентами: амбра, мускус, ладаник-лабданум, кориця і різні спеції. Відносяться до вечірніх, сильним ароматом.
Чоловічі парфуми: Man (Calvin Klein), Hugo Boss Baldessarini Ambre, Le Roy Soleil Homme (Parfums Salvador Dali), Vertical (Victoria's Secret), Bijan With a Twist for Men (Bijan).
6. Фужерні або папороті.
Походить від французького «fougere», але не має відношення ні до фужери, ні до папоротям. Присутній аромат моху, кумарину, лаванди, бергамоту і деревні ноти.
Чоловічі парфуми: Black Sun (Parfums Salvador Dali), Boss in Motion (Hugo Boss), Dunhill London (Alfred Dunhill), Paco Rabanne pour Homme (Paco Rabanne), Tuscany Per Uomo (Aramis), Tuscany Per Uomo (Aramis).
7. Шкіряні.
Використовується досить рідко, специфічний запах тонкої шкіри та замші: дим, тютюн.
Чоловічі парфуми: Mexx Man, Diavolo, Spirit for Men (Antonio Banderas), l'artisan Parfumeur L'eau de Navigateur, Chanel Antaeus.
Найдорожчий чоловічий аромат у світі – Clive Christian No.1. Його висока ціна обумовлена вартістю інгредієнтів і становить 650 доларів, в ексклюзивному кришталевому флаконі і з золотою кришкою – 2 350 доларів. Ще біліше ексклюзивний варіант Imperial Majesty: флакончик ручної роботи виконаний з кришталю «баккара», з білим діамантом, вартість близько 200 тис. доларів.
Не забувайте, при виборі туалетної води чоловікам не варто переплачувати і гнатися за завідомо дорогими парфумами, краще віддати перевагу своїм симпатіям.
Чоловічий запах і жінки.
Чим відрізняється чоловік від чоловіка?
Від мужика пахне мужиком, а від чоловіка – жінкою!
Згідно з дослідженням біологічного наукового журналу в області генетики Nature Genetics (США), жінки відчувають збудження, якщо відчувають запах чоловіки, чиї гени не мають нічого спільного з генами матері. Можливо, в цьому криються причини кохання з першого погляду у жінок.
В Оксфордском университете выяснили, что приятно пахнущий мужчина в глазах женщины будет более привлекательным, чем является на самом деле.
Американские ученые установили, что подмышки мужчин выделяют целый комплекс не имеющих запаха феромонов. Эти ароматы оказывают сильное влияние на прекрасный пол на подсознательном уровне. Ощущая мужской запах, женщины начинают чувствовать себя более комфортно и защищено. Как ни странно, но в мужских феромонах содержится гормон, который влияет на процессы овуляции в женском организме.
В чоловічому поті міститься гормон андростадиендион, з мускусним запахом, він підвищує вміст гормону стероїдної природи кортизолу. Цей гормон впливає на жіноче стан: збільшує артеріальний тиск, прискорює серцебиття і дихання, покращує настрій і підсилює статеве збудження. Однак не варто забувати, що неприємних запахів теж вистачає, тому запах поту частіше відштовхує.
Згідно з дослідженнями, жінок приваблює запах чистого чоловічого тіла, з ледве вловимим ароматом парфуму. Запах чоловіки відчувається жінками як найбільш сексуальний, якщо до нього не домішується запах поту, з яким варто боротися за допомогою роликових дезодорантів або інших засобів, благо вибору вистачає. Можна для полегшення догляду і гігієнічності чоловіків порекомендувати голити деякі волосяні ділянки тіла.
Чоловікам не варто нехтувати туалетною водою, але і доходити до фанатизму також не варто.
- Як Крід заново винайшов одеколон ?Новий одеколон Aventus від The House Of Creed являє собою ідеальний баланс сили і витонченості.Повна версія статті
- Міцний футляр для створення з шкіри зимового аромату. ТОП зимових, шкіряних - нішевих ароматів.Кращі зимові, шкіряні нішеві аромати. «У парфумерії шкіряний аспект — це категорія, яка передає теплоту, м'якість і бальзамичность», — пояснює Давши. Основними натуральними матеріалами в шкіряній ограновуванні є березові бруньки, березовий смола і ладану, в той час як изобутилхинолин є важливим синтетичним матеріалом, який забезпечує безкомпромісний тваринний, шкіряний аромат.Повна версія статті