Все про парфумерії
Парфумерія (фр. parfumerie, від лат. per fumum — крізь запах) — сукупність виробів, що застосовуються для ароматизації чого-небудь. Зазвичай парфумерні вироби являє собою рідкі розчини летких ароматичних речовин. Розчинниками можуть бути спирт, суміш спирту і води, діпропіленгліколь та інші рідини. Ароматичні речовини можуть бути як натурального походження (ефірні олії), так і штучного (синтетичні ароматизатори, наприклад, ванилаль).
Найбільш популярні види парфумерних виробів:
Парфуми
Туалетна вода
Парфумована вода (туалетні парфуми)
Одеколон
Дезодорант
Освіжувач повітря
Парфумерні композиції входять до складу і безлічі інших гігієнічних засобів, таких як мило, шампунь, гель для душу і т. п. Незамінний для жінок засіб для укладання — лак для волосся — вже близько 50 років має в своєму складі парфумовану воду. Однією з найперших такий хід використовувала компанія Sunsilk в 1966 році, випустивши лак з оновленою формулою, що містить знаменитий французький парфум.
Типи парфумерної продукції відображають концентрацію сполук ароматичного ряду в розчиннику, який в прекрасному ароматі є зазвичай етанолом або з'єднанням води і етанолу. Різні джерела відрізняються у визначеннях типів духів.
Об'ємні концентрації парфумерних олій наступні:
Perfume extract (Extrait): 15-40 % (IFRA: зазвичай 20 %) ароматичних сполук
Eau de Parfum (EdP), Parfum de Toilette (PdT): 10-20 % (зазвичай, ~15 %) ароматичних сполук, іноді позначаються як «millésime».
Eau de Toilette (EdT): 5-15 % (зазвичай, ~10 %)) ароматичних сполук.
Eau de Cologne (EdC): цитрусового типу парфумерні продукти з 3-8 % (зазвичай, ~5 %) ароматичних сполук.
Крім самого звичайного розчинника для парфумерних олій — етанолу або суміші етанолу та води. можуть також бути використані нейтрально пахнуть оливи типу очищеного кокосового масла, або рідких восків типу масла жожоби.
Інтенсивність і довговічність духів базуються на концентрації, інтенсивності і довговічності сполук ароматичного ряду використовуваних ароматів. Різні парфумерні продукти містять різні кількості масел. Тому, хоча концентрація масел в Eau de Parfum (EdP) обов'язково буде вище ніж у Eau de Toilette (EdT), взнутри діапазону фактичні кількості можуть змінитися між окремими продуктами. EdT від одного виробника може бути більш сильним, ніж EdP від іншого.
Чоловічі аромати рідко продаються як EdP або Perfume extract. Також жіночі аромати рідко бувають в EdC концентраціях. Хоча ця гендерна тенденція є звичайною для визначення концентрації аромату, це однозначно не фіксує, був аромат для чоловіків або жінок.
Крім того, деякі аромати з однаковою назвою, але наявністю різного назви концентрації не можуть відрізнятися тільки за їх концентраціями, а фактично використовують різні суміші ароматичних сполук в цілому. Наприклад, щоб зробити EdT версію аромату, більш яскравою і свіжою ніж його EdP — версія, склад EdT потрібно змінити так, щоб він містив трохи більше верхніх нот і/або менше базових. У деяких випадках, слова типу «extrême», «intense» або «concentrée», які могли б вказувати ароматичну концентрацію, позначають інші аромати, які має відношення до базового тільки за подібності ароматичного акорду. Прикладом цього є Pour Monsieur від Chanel і Pour Monsieur Concentrée.
Парфумерний орган
Парфумерний орган (фр. Orgue à parfums) — професійна меблі, робочий стіл парфумерного «носа» (професіонала, створює парфумерні композиції). Являє собою стіл (напівкруглий або прямий) з полками в кілька рядів, на яких розставлені ємності з натуральними і синтетичними ароматичними есенціями. Вперше ця назва зустрічається у книзі «Навпаки» («A rebours»; 1884 р.) французького письменника Жоріса-Карла Гюїсманса (фр. Joris-Karl Huysmans). Книга виявилася настільки успішною, що термін був підхоплений деякими парфюмерами і закріпився в професійній термінології парфумерів. В даний час парфумерний орган є частиною декору кабінету парфумера. У великих парфумерних компаніях парфумерний орган витіснений комп'ютерами зі спеціалізованим програмним забезпеченням, які допомагають створити парфумерну композицію.
- Як Крід заново винайшов одеколон ?Новий одеколон Aventus від The House Of Creed являє собою ідеальний баланс сили і витонченості.Повна версія статті
- Міцний футляр для створення з шкіри зимового аромату. ТОП зимових, шкіряних - нішевих ароматів.Кращі зимові, шкіряні нішеві аромати. «У парфумерії шкіряний аспект — це категорія, яка передає теплоту, м'якість і бальзамичность», — пояснює Давши. Основними натуральними матеріалами в шкіряній ограновуванні є березові бруньки, березовий смола і ладану, в той час як изобутилхинолин є важливим синтетичним матеріалом, який забезпечує безкомпромісний тваринний, шкіряний аромат.Повна версія статті