Кошик
413 відгуків
promo_banner
+380 (98) 662-65-91
Інтернет-магазин JD Kristall - парфумерія, туалетна вода, парфуми
Кошик

Яка буває парфумерія...

Яка буває парфумерія...

Парфумерія — це гармонія ароматів. Природа ароматів важко пояснити і скороминуща, але впливає на нас значно більший вплив, ніж можна собі уявити. Психологи підтвердять: якщо навколишнім подобаються ваші духи, то симпатія автоматично записується на ваш рахунок.
Парфумерний гардероб, в якому аромати підібрані під різні пори року і настрої, точно така ж невід'ємна частина життя, як і красиві наряди.
Слід розглянути класи парфумерії, яка настільки значно може вплинути на ваш соціальний статус.

1. Мас-маркет. Відмінність масової парфумерії в першу чергу наявність широкого асортименту за низькою ціною. Якщо у елітних марок у рік виходять 3-5 новинок, то виробник парфумерії «мас-маркет» може випустити 10, 20, 30 новинок на рік з різними напрямками запахів і в різних флаконах. Аромати при цьому не цікаві, або скопійовані з раніше успішних продуктів.

2. Мідл-маркет. Парфумерія «мідл-класу» найчастіше вперше потрапляє до людини у вигляді подарунка. Це більш доступна за ціною продукція, ніж нішева і люкс. Але якості, концепту та ексклюзивності аромату приділяється набагато менше уваги.

3. Парфумерія класу люкс. Chanel, Christian Dior, Guelrain, Lancome, Valentino, Givenchy, Yves Saint Laurent і інші топові бренди мелькають в модних журналах. Вони широко відомі, але не є нішевими, незважаючи на високі ціни.

4. Нішева (ексклюзивна) парфумерія – марки, як правило, проводять тільки парфумерію, що мають оригінальну (можливо авторську) концепцію, що поєднує всі аромати бренду.
Ці марки не ведуть активної маркетингової і рекламної діяльності, не знімають сезонних рекламних кампаній, не залучають до реклами знаменитостей і т. п., принципово, приділяючи основну увагу створенню. Як правило дизайн флакона і упаковки єдиний для всіх ароматів марки. Часто, хтось із знаменитих носов (парфумерів) тримає власний нішевий бренд.
Дистрибуція таких марок обмежена – їх продають або іменних бутиках, або в дуже обмеженій кількості торгових точок.
Магазини, де можна купити нішеві духи, обчислюються десятками, а то й одиницями. Головне в селективної парфумерії—сама атмосфера, образи, асоціації, словом, особливий флер, незмінно огортає світ розкоші, вишуканості, підкресленою індивідуальності ароматів.

Як ви думаєте, до якого класу можна віднести парфумерію «Фаберлік»?

Тільки найзнаменитіші парфумерні будинки можуть дозволити собі особистого парфумера (Chanel, Hermes, Guerlain).

Відомі парфумери часто працюють для нішевих брендів. Це своєрідне підтвердження професіоналізму.

По ціновій політиці парфумерію Фаберлік можна віднести до мідл-класу...

Але філософія компанії та якість продукту більше відповідає нишевому сегменту.

У нас є цікаві авторські ідеї, незрівнянний П'єр Бурдон і блискучий Серж Мансо.

Потрібні ще докази?

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner