Історія Брендів
Історія брендів
Торговий дім Armand Basi налічує вже більше двадцяти років. Незважаючи на популярність у всьому світі, цей бренд і сьогодні дивує весь світ і робить відкриття у світі світової моди.
Компанія Armand Basi користується популярністю не лише на батьківщині – в Іспанії. Жінки західних країн теж давним-давно довіряють цього бренду, а професіонали високо цінують продукцію за гарний дизайн і використання передових технологій у виробництві. Всю парфумерну продукцію Armand Basi об'єднує те, що всі елементи в ньому об'єднані в складну ланцюжок, яка залишає у вас відчуття свіжого дихання сучасного світу.
Чим же знаменитий Джорджіо Армані (Giorgio Armani)? Чому його називають великою людиною?
Справа в тому, що саме він «скасував» строгий класичний стиль в світі моди. Крім того, він перший з європейських кутюр'є додав в «котел» європейської моди східні «спеції» — завдяки чому і отримав свою славу чудового модельєра.
А секрет Armani дуже простий – він весь час ризикував, довіряючи лише своїм смаком. І люди, які обирають аромат від Армані – це люди готові ризикувати заради успіху, йдуть по життю, як по гостро відточеному лезу бритви...
Жан Буську — саме йому вдячна жіноча частина планети, за створення марки Cacharel.
Жан Буську талановитий кравець, в 1956 році з рідного міста Ним переїхав до Парижа, в те місто, де майстер міг отримати визнання. І вже в 1962 була зареєстрована торгова марка Cacharel.
Своїм натхненням Жан Буську, дозволив жінці того часу бути романтичною, проявляти свій стиль і до того ж за доступною ціною.
Успіх у справі, не змусив себе довго чекати і надалі, вийшла чоловіча колекція одягу, пізніше дитяча.
Талант і прагнення Жана, пройшли через роки...
На сьогоднішній день марка Cacharel займає авторитетне місце в світі високої моди, вона користується популярністю серед найвишуканіших модників. Марка Cacharel має 95 ексклюзивних магазинів бутиків у 40 країнах світу.
Романтизм і свобода — ось що пропагує марка Cacharel!
В житті і кар'єрі пана Кляйна мав місце щасливий випадок, без якого, можливо, світ ніколи б не дізнався про цього талановитого епатажному дизайнера. Просто одного разу закупник великої мережі магазинів помилився поверхом і потрапив прямо в ательє Кельвіна Кляйна, де зовсім випадково побачив колекцію плащів. Плащі припали до смаку, байер зробив замовлення на 50 тисяч доларів, і перший крок до популярності був зроблений.
Потім горезвісні плащі сподобалися головного редактора американського Vogue, а це вже вірна пропуск у світ моди.
Кельвін Кляйн почав свою кар'єру в кінці 60-х, накопичивши кошти на відкриття власного ательє, підробляючи в овочевому магазині свого батька. Йому першому спало на думку зробити рекламу не просто неживим «двигуном торгівлі», а звести її в ранг мистецтва. І ось, в епоху розквіту свободи і нових життєвих цінностей, на рекламному плакаті марки Calvin Klein з'являється юна, дуже спокуслива Брук Шилдс у джинсах і слоган «Ти знаєш, що між мною і моїми джинсами нічого немає? ...» Джинси раптом з повсякденного одягу перетворилися на модний і стильний предмет гардероба, їх носила вся молодь незалежно від положення в суспільстві і рівня доходів, спрямовуючи, таким чином, виклик закостенілою буржуазної моралі.
Ніхто інший, як Кельвін Кляйн, ввів моду на худих моделей з «хлоп'ячими» фігурами, йому зобов'язана своєю популярністю Кейт Мосс. Саме з легкої руки Кельвіна в 90-х в моду входить болючий, але не позбавлений еротизму вигляд, який журналісти охрестили «героїновий шик». Поняття «унісекс» теж придумав новатор Кляйн, і всі хлопчики і дівчатка стали намагатися, як можна більше походити один на одного.
Всі ми пам'ятаємо і бачили ці прекрасні, дуже лаконічні і стримані рекламні фото Calvin Klein. Чорно-білі, дихаючі сексуальністю і вседозволеністю, що показують, як тіло одягнене може бути набагато більш привабливим, ніж голе. Бунтар і провокатор, Кельвін Кляйн одягав в свої джинси і піджаки чоловічого крою таких зірок, як Ума Турман, Гвінет Пелтроу та Мішель Пфайфер.
Чи варто говорити, що, взявшись за виробництво парфумів, Кельвін знову перевершив сам себе, випустивши аромати для жінок та чоловіків, так і унісекс.
Одні назви чого варті!"Obsession» (одержимість), «Eternity» (вічність) — скільки поезії в цих словах, і аромати не обманюють надій! Вони дозволяють виділятися з натовпу, епатувати і зваблювати, підкреслюють вашу сексуальність так, як джинси від Calvin Klein підкреслюють вашу фігуру.
Елегантна витонченість, непомітна жіночність, невловимий відтінок сексуальності — все це відмінні риси стилю Chanel. З'явившись на модному небосхилі близько століття тому, це ім'я залишається знаковим в історії жіночого костюма, роблячи одяг «від Шанель» бажаною для всіх жінок світу.
Габріель Шанель народилася в 1883 році у Франції, в бідній родині. Її мати померла, коли Габріель було всього 12 років, і її з двома сестрами відправили в притулок при католицькому монастирі. Саме там дівчина навчилася шити, і після закінчення монастирської школи у 18 років стала підробляти швачкою. Вечорами Шанель співала на сцені ресторану, де і отримала прізвисько «Коко», що залишився з нею на все життя. Габріель Шанель завжди з захопленням спостерігала за життям вищого світу, проте вбрання багатих дам здавалися їй занадто помпезними і перевантаженими деталями. Так Коко прийшла в голову ідея створення власного стилю, з численними елементами чоловічого одягу, зручного та елегантного.
За допомогою заможного друга Шанель в 1912 році в Парижі відкрила свій перший бутік, став незабаром надзвичайно популярним.
Мадемуазель Шанель належить безліч винаходів. З її легкої руки жінки стали носити брючні костюми і короткі стрижки, елегантні светри з вовни пастельних тонів поєднувати з коштовностями. А горезвісне «маленьке чорне плаття» стало символом жіночності і стилю на всі часи, вона присутня в гардеробі практично кожної жінки. Коко Шанель створювала сценічні костюми та вбрання для зірок Голлівуду, їй належать ідеї поєднувати твід і тюль, використовувати в одязі «траурний» чорний колір, який став фірмовим знаком Будинку Шанель.
Перші духи Шанель Chanel №5 вийшли в світ у 1922 році. Такого парфуму світ ще не бачив! У скромному, строгих ліній флаконі зберігався розкішний, вишукано свіжий аромат, який донині є найвідомішим і продаваним в світі. Всі наступні парфумерні шедеври Будинку Шанель: Chanel Allure, Chanel Coco Mademoiselle, Chanel Chance і багато інші відомі аромати підтверджували престиж і якість парфумерної лінії Chanel.
Після смерті мадемуазель Коко будинок Chanel очолив Карл Лагерфельд, гідний наступник стилю Шанель, чиє бачення світу і творчості дуже схоже з баченням самої Коко Шанель. Всі колекції Будинку Моди Chanel є модернізованою класикою, зразком елегантності та стилю.
Gucci —флорентійський бренд, який випускає дорогі туфлі, сумочки та інші аксесуари. Всесвітньо відома вона тим, що ось вже 80 років вона – найбільший виробник предметів розкоші.
Девіз бренда можна проілюструвати відомим висловлюванням Режиани Мартінеллі, колишньої дружини Мауріціо Гуччі: «я віддаю перевагу заливатися сльозами на «Роллс-Ройсі», ніж бути щасливою на велосипеді».
Бренд створювався зовсім не за стандартним сценарієм!
У 20-ті роки Хюго Бос створював робочі комбінезони і захисний одяг, форму для солдатів і дощовики.
Будучи бідною людиною Хюго займався виготовленням форми для нацистів!
Тільки в 1954 році вийшов перший костюм зробив марку відомою, що сталося після смерті самого Хюго Бос.
У 70-му році Хюго — Уве і Йохан Холі, поставили справу на досить високий рівень і прийняли рішення і назвати бренд іменем діда, вважаючи, що воно звучить гідно і солідно.
На сьогоднішній день в тому, що найбагатші та найвпливовіші люди світу воліють марку Hugo Boss ніхто не сумнівається. Доходи говорять самі за себе, вони складають близько 1,67 млрд. доларів в рік.
Елізабет Арден (Elizabeth Arden) — зробила 3 дуже важливі відкриття у світі косметики та парфумерії:
Саме вона перша почала випускати косметику не вроздріб, а косметичними лініями, куди входять очищають, зволожують і живлять шкіру речовини.
Крім того, Арден першою написала своє ім'я на баночці з кремом. Завдяки цьому, вона винайшла новий вид реклами.
І нарешті саме Арденн придумала водостійку туш для вій.
Восени 1978 р. Маргарета Гавкіт (Маргарета Гавкіт, в минулому шведська супермодель) і Вольфганг Гавкіт представили свою першу колекцію під назвою «ESCADA — спортивна елегантність». У той час лише деякі усвідомлювали, що це подія закладе основу для нової бізнес-ідеї, настільки ж простий, наскільки й успішною.
Дизайнери розуміли до чого прагнуть багато жінок — жіночною елегантності, яка не боїться гри яскравих контрастів і великої кількості нестандартних деталей.
Такий модний стиль в повній мірі відповідав духу відкритості 80-х років, що, можливо, і стало однією з причин запаморочливого міжнародного успіху нової модної марки з Мюнхена.
Перший аромат цього будинку моди — жіночі духи Escada — побачили світ ще у 1990 році. Весь букет заснований на ароматі гіацинтів, які засновник торгового дому асоціювала з своїм безбедным дитинством у Швеції. Популярність духів, бренду Escada і принесли наступні запахи, багато з яких вже є класикою світової парфумерної традиції.
У місті Бове у Франції, ріс маленький хлопчик, який здавалося з самого юного дитинства, мріє стати Кутюр'є...
Вже в 17 років Юбер де Живанши відправляється в Париж для підкорення Олімпу. Перша його робота — рисувальник у знамеитого на той час дизайнера Жака Фата. Трохи часу опісля в 1945 році Юбер поступив вчитися в Школу витончених мистецтв.
2 лютого 1952 року сталася подія, вирішальне у долі дизайнера Живанши — він відкрив власний Будинок моди.
У наступному році на суд публіки була представлена перша колекція Будинку моди Живанши, на показі якій були присутні 15 осіб, це був приголомшливий успіх!
У цьому ж році дизайнер зустрічає жінку яка змінила хід його життя, свою музу — актрису Одрі Хепберн...
1988 році доля робить аж ніяк не прихильний дар по відношенню до Юбер де Живанши і дизайнер змушений продати свій Будинок моди Живанши» фінансової групи LVMN. За ним зберігалося право художнього керівництва своїм дітищем протягом семи років.
З часу свого прощального показу 11 липня 1995 року Живанши жодного разу не переступив порога свого колишнього Будинку моди. Він не приховує, що більше в його смаку класичний стиль.
Адже не дарма майстер удостоєний «Золотого наперстка». Йому по душі, пошити костюми для Великого театру (як, наприклад, для вистави «Жизель»). Крім того, дизайнер є почесним головою паризького філії аукціонного будинку Christie.
Це далеко не єдина сфера, де визнали дизайнера! Живанши одягав найвишуканіших людей світу, таких як: Жаклін Кеннеді-Онасіс, Грейс Келлі, герцогиню Виндзорскую, принцесу Монако, баронесу Ротшильд. І звичайно його головне натхнення Одрі Хепберн, яка одягалася тільки в нього... За спільне творчість дизайнера та актриси Живанши вперше був нагороджений знаменитим «Оскаром».
Не останнім доказом є той факт, що на похороні президента Америки Джона Кеннеді члени його клану до єдиного були в костюмах дизайнера.
Результатом роботи майстра стали такі явища, як декорування декількох готелів «Хілтон» та автомобіля «Лінкольн».
Також як і Діор Живанши одягав саму красиву ляльку для дітей «Барбі». Феєричним успіхом користувалося все, за що б не взявся дизайнер! ...
Одного разу Юбера де Живанши порівняв з маленького Принца Антуан де Сент-Екзюпері. Він також живе у своєму вигаданому світі. Можливо, це дійсно так, але тільки великий дизайнер не пішов у світ мрій, а приніс його чари мільйонам своїх шанувальників.
1947 році в особняку на авеню Монтень на відкритті будинку моди Dior світ дивився першу колекцію майстра Крістіана Діора, яка була досить експресивної в світі озадаченном війною. Здавалося, новий образ- «New Look», злякає споживача, який звик під час Другої світової до коротких спідниць і мужоподібним піджаків, але все сталося навпаки.
Як виявилося, жінка того часу вже готова була стати жінкою. Але країна Америка оказазалась іншої думки — «Як він посмів повернутися до розкоші в країні, паралізованою страйками, де уряд змінюється кожен день» до того ж Діора звинувачували в тому, що він спотворив жінок.
Напористість його таланту продовжувала кидати виклики, зрештою, бажання жінок виражатися перемогло сірість і агресію.
Замість широкоплечей жінки-солдата, Крістіан Діор створив жінку-квітку. Світ аплодував йому стоячи.
Вже відомий Кутюр'є не зупиняється і приймає рішення відкрити фірму «Парфуми Діор». «Досить відкрити флакон, щоб виникли всі мої сукні, а кожна жінка, яку я одягаю, залишала за собою цілий шлейф бажань».
Перші аромати «Міс Діор», «Діорама» і «Диориссимо» стали шоком радості для городянок того часу, але кутюр'є було мало, до середини 50-х відкрилося виробництво, де створювалися: рукавички, корсети, краватки, сумки та коштовності. Надалі, завершальний штрих - взуття. Діор, вже не був просто дизайнер, він став художником, якому належала ціла імперія по імені розкіш! ...
У 1950 році Діор нагороджується орденом Почесного Легіону.
Королева Англії запрошує знаменитого Кутюр'є представити свою колекцію в посольстві Франції в Лондоні. Таку ж пропозицію приходить від першої особи Греції.
Вміння Діора розгледіти талант було приголомшливим, так його наступником став 1955 якийсь Ів Сен-Лоран, який прийшов в Будинок Діора. Вчилися майстерності такі майстри, як П'єр Карден, Жан-Луї Шеррер, Фредерік Касти. Він прокладав дорогу тим, хто хотів творити мистецтво...
1996 рік. Філософію і справа Діора продовжує Джон Гальяно, король авангарду і епатажу. Джон Галяно, британський авантюрист-провокатор, зробив неможливе, досягнувши величезного комерційного успіху поєднавши це з високим мистецтвом.
Ім'я Dior, без зайвих слів донині є символом екстравагантності і розкоші.
Доменіко Дольче і Стефано Габбана доля звела в 1982 році, під час роботи в одному з ательє Мілана. До цієї доленосної зустрічі кожен з них йшов своєю дорогою, дорогою творчості і любові до моди. Двоє так несхожих один на одного харизматичних італійця створили самий успішний дует кутюр'є в світі, граючи на свою несхожість і эпатируя вимогливу публіку.
Доменіко Дольче народився в 1958 році в Палермо на Сицилії. З раннього дитинства Доменіко захоплено допомагав батькові в його ательє, будучи закоханим у процес створення одягу. Невисокий на зріст, огрядний і мовчазний, він любить чорний колір — спадщина суворого католицького виховання — і воліє тихі вечори.
Його повна протилежність Стефано Габбана з'явився на світ в Мілані в 1963 році. Він високий і стрункий, усміхнений і товариський, типовий італійський красень. Стефано ще в юності був завзятим модником, витрачав кишенькові гроші, отримані від батьків, на нову стильну одяг. А з часом мода стала не просто хобі, а його улюбленою справою.
Дивно, скільки спільного може бути у таких різних на перший погляд людей. Доменіко і Стефано обидва любили класичні італійські фільми, епоху бароко і обидва воліли чоловіків.
Це була любов з першого погляду! Дольче і Габбана стали партнерами в усьому, і в любові, і в бізнесі. Доповнюючи і підтримуючи один одного, вони створюють свою першу колекцію і буквально вриваються в сучасний фешн-потік. За колекцією жіночого одягу йдуть колекції купальних костюмів і нижньої білизни. Потім під торговою маркою Dolce & Gabbana виходить колекція чоловічих костюмів. У 1993 році дизайнери створюють серію нарядів для Мадонни, і це служить початком для успішної спільної роботи: Дольче і Габбана шиють для зірки, як концертні костюми, так і повсякденний одяг.
Бренд D&G був представлений в 1994 році, тоді в асортименті Будинку з'явилися джинси, аксесуари і колекція стильних окулярів. Дизайнери успішно співпрацюють з багатьма знаменитостями, в тому числі Ніколь Кідман, Ізабеллою Росселліні і Демі Мур.
Перший аромат від D&G Dolce & Gabbana Parfum побачив світ у 1992 році і відразу завоював любов і популярність серед жіночої частини шанувальників Будинку. Тому слідом за ним у 1996 Доменіко і Стефано випускають Dolce & Gabbana pour Homme, стильний і елегантний чоловічий аромат. Всі запахи від D&G відрізняються ультрамодним рішенням і створені для молодої і сучасної аудиторії, що стежить за останніми тенденціями в світі моди.
КензоТакада з'явився на світ великий і небагатій японській родині, в лютому 1939 року. Він з юних років марив створенням одягу, малювання доставляло йому невимовне задоволення. Далекий і привабливий Париж, столиця моди і розкоші, снився ночами і не давав спокою...Кензопоставив перед собою мету – вивчитися і стати модельєром. Однак батьки, які дотримуються ретроградских поглядів, були іншої думки про його майбутнє. І юний Такада, замість такої бажаної школи модельєрів, відправився вивчати англійську літературу в університеті Кобе Гаибо. І це була лише перша перешкода, яке чекало майбутнього гуру моди на шляху до слави. Слід зауважити, що всі перешкодиКензо долав зі стійкістю і завзятістю, як і личить справжньому японському самураєві.
Він працював помічником маляра і вчився на курсах дизайнерів, був чи не єдиним учнем-хлопцем в жіночій школі модельєрів, створював одяг для універмагу в Токіо. І все це – заради заповітної мрії, поїздки в Париж.
Кензо Такададомігся свого. Холодним січневим ранком 1965 року він приїхав у столицю Франції. Через 5 років після цього Париж, як і весь світ моди, лежав біля його ніг, аплодуючи стоячи його першого шоу. Майстру Такада вдалося у своїх моделях поєднувати неможливе – Схід і Захід, розкіш і простота крою. Його сукні та блузи, так схожі на японські кімоно, назавжди зайняли місце серед актуальних нарядів на всі випадки життя. За першої гучної колекцією послідували нові:Kenzo Jeans, Kenzo Junior, Kenzo Bed Linen, Kenzo Enfant, Kenzo Babe, Kenzo City. І кожна мала успіх, затьмарює досягнення попередньої.
У 1987 році майстер Кензо Такада, шукає все нових способів втілити в життя свої творчі пориви, створює свою парфумерну лінію. Відкриває її аромат Kenzo de Kenzo, жіночний і ніжний, створений в традиціях японської ікебани. Духи відразу ж злетіли на вершину популярності, де і залишаються донині, поряд з іншими творами парфумерного мистецтва від Kenzo. Kenzo pour Homme, Jungle Elefant, Parfum d'ete, l'eau par Kenzo – всі ці аромати виконані в дусі філософії Кензо. Еклектика і вишуканий мінімалізм роблять їх впізнаваними «з перших нот».
1927 рік, тенісний турнір за кубок Девіса. Запальний і азартний капітан французької збірної пообіцяв не менш азартному і дуже гордому молодому тенісистові за перемогу в турнірі вкрай цінний і екстравагантний приз. В тому році Франція вперше виграла змагання, і приз був вручений з усіма належними почестями. Це був... стильний валізу з крокодилової шкіри. Молодого спортсмена звали Рене Лакост.
У наші дні мало хто знає цю забавну історію, а от логотип торгової марки Lacoste – маленький зелений крокодил – відомий і любимо. Адже завдяки тому самому валізі творець марки Lacoste Рене Лакост був прозваний «крокодилом».
Історія створення бренду Lacoste теж почалася не зовсім звичайно. Рене, молодий та відомий тенісист, дуже страждав від спеки під час тенісних матчів, і йому прийшла в голову проста, як все геніальне, ідея. Рене своїми руками пошив білу сорочку з коротким рукавом з легкого трикотажу. Так народилася перша «теніска», яка зараз є класичним одягом для гри в теніс. І на завершення своєї спортивної кар'єри Рене вирішив зайнятися виробництвом спортивного одягу, пользовавшейся шаленою популярністю, як у спортсменів, так і у любителів якісних речей з трикотажу і льону. Рене згодом вирішив не обмежувати себе лише білим кольором, і в результаті світ побачила неймовірно успішна лінія кольорових сорочок. Гаслом компанії Lacoste став «Lacoste – статусний символ компетентного спортсмена».
Нове життя в компанію вдихнув Бернар Лакост, в 1963 році взяв кермо влади компанією у свої руки. Під його керівництвом Lacoste зійшла на новий щабель розвитку, переставши спеціалізуватися лише на одязі для спорту. Тепер компанія випускає лінію футболок, парфумерії, оптичних та сонцезахисних окулярів, модною повсякденної та спортивної взуття, годинників і шкіряних виробів. І все це – найвищої якості.
На сьогоднішній день Lacoste, поряд з Burberry і Donna Karan, одна з найбільш інтелігентних і рафінованих лейблів у світі.
Franco Moschino єдиний дизайнер, якому вдалося забратися на олімп моди без пропаганди елітного стилю.
Moschino ніколи не імпонувала химерність і показна дорожнеча — він прагнув створювати моду, яка прийшла з вулиці і призначену для вулиці.
Виходячи з досвіду, дизайнер розумів, що саме цього не вистачає сучасній моді, так як майже десять років працював у Будинку моди Versace.
Тому у 1985 році Москіно залишає Будинок Версаче і створює дві самостійні лінії — Cheap and Chic і Moschino Jeans.
Franco Moschino говорив — «Модно те, що Вам подобається!»
Речі, які створював модельєр, були наповнені тонкою іронією, а іноді й відвертим глузуванням над майстрами від кутюр (його навіть притягнули до суду — дому Chanel не дуже сподобалася футболка з написом «Chanel No.5»).
У 1994 році бунтар високої моди покинув цей світ, але його близькі успішно продовжили справу і сьогодні магазини Moschino є у всіх великих містах по всьому світу.
Як тільки закінчилася друга світова війна, Роберт Річчі розширив асортимент товару свого торгового дому і зробив перші парфуми марки Nina Ricci — «Coer-Joie».
Флакон перших парфумів, випущених корпорацією Роберта Річчі були зроблені з матового скла. Дизайн флакона розробив художник Крістіан Бернар.
Завдяки аромату Nina Ricci дуже швидко стали популярними виробниками парфумерії. Також, бренд знаменитий духами «l'air du Temps», які стали одним із класичних французької парфумерної традиції.
Пако Рабанн (повне ім'я Франциско Рабанеда-і-Куерво) з'явився на світ в Іспанії в 1934 році, через п'ять років переїхавши до Франції через революції на батьківщині. Його виховували мама, яка складалася соціалістичної партії Іспанії, атеїстка зі схильністю до матеріалізму, і бабуся, дуже релігійна і не чужа окультизму.
Таке різнобічне оточення зростила в юному Пако впевненість і терпимість до всіх людських слабостей, навчило його бачити і сприймати світ у всій його багатогранності. У віці 18 років Рабанн почав навчання в Національній школі художнього мистецтва. Для того щоб заробити на оплату навчання, він став підробляти в Будинку Баленсіага, роблячи всілякі аксесуари та прикраси. Поступово, крім співпраці з Крістобаль Баленсіага, Пако став створювати аксесуари для Живанши, Діора, Ів Сен-Лорана.
Перша «сольна» колекція під маркою Paco Rabanne вийшла у 1966 році. Кутюр'є, натхненний новими віяннями в сучасній моді, появою форм і матеріалів, раніше невідомих, шокує гостей свого першого показу. На подіум виходять темношкірі моделі, демонструючи «12 суконь з сучасних матеріалів, які неможливо носити». Пластик і метал — ось з чого Пако Рабанн пошив, або, вірніше, змайстрував свої наряди, і манірну паризьку публіку це надзвичайно обурило. Однак ім'я Рабанна у всіх на вустах, паризький світ моди заговорив про зухвалий і злегка божевільного дизайнера, адже вищий світ прихильно ставиться до навіженим геніям, начебто Сальвадора Далі і Пако Рабанна.
За першою колекцією послідували нові, не менш дивні і революційні. Сукні, зроблені з паперу, скла та голографічного волокна, відлиті з металу і пов'язані з штучного хутра. Уяві майстра немає меж, він експериментує і шукає нові шляхи творчості. У всіх його вбраннях жіночність поєднується з ультрасучасними еклектикою, космічні мотиви перегукуються з діловим «офісним» стилем.
Такої багатогранної особистості, як Пако Рабанн у світі моди було явно мало місця, і він став освоювати паралельний світ, світ ароматів. І на цьому поприщі йому немає рівних, створені ним запахи унікальні й незвичайні, як все творіння. Починаючи з першого аромату «Calandre», випущеного в 1969 році, парфуми Торгового Дому Paco Rabanne знаходять все більше прихильників серед представників обох статей. Зухвалий XS (Excess Pour Homme) — один із самих популярних чоловічих ароматів світу. А неповторний Ultraviolet став воістину легендою, хітом і мрією всіх модниць останніх 10 років.
Маестро Валентино Гаравані є одним з найбільш яскравих представників індустрії моди. Його ім'я поряд з іменами Крістіан Діор і Коко Шанель, назавжди залишиться синонімом шику і розкоші, а маленький скромний логотип «V» буде мрією для модниць всього світу.
Метр народився 11 вересня 1932 року в передмісті Мілана. Він з дитинства був захоплений модою і всім, що пов'язано з пошиттям одягу.
Ледь навчившись малювати, Валентино, не перестаючи, переносить на папір своє бачення модних тенденцій. Юному Гаравані вкрай пощастило з чуйними і розуміючими батьками, які допомогли синові, сплативши освіта в дуже престижній Школі Мистецтв у Парижі. Після її закінчення Валентино кілька років працює в різних ательє і салонах з пошиття одягу, в тому числі і у знаменитого Гі Лароша. Потім він повертається в Італію і, заручившись знову
матеріальною підтримкою батьків, відкриває власне ательє в центрі Риму.
На початку 60-х років у Римі знімалося безліч картин за участю зірок світового кіно, таких як Елізабет Тейлор, Одрі Хепберн, Софі Лорен, Джина Лоллобриджида. Ці зйомки зіграли велику роль у популяризації італійської фешн-індустрії, частиною якої був і синьйор Гаравані. Його вишукані колекції заслужили вкрай прихильне ставлення у представниць паризького вищого світу, а також у журналістів з багатьох модних видань. Проте всесвітню любов і популярність Валентино Гаравані здобув завдяки виходу у світ його знаменитої Білої Колекції. Це сталося в 1968 році, коли весь світ був пофарбований в яскраві психоделічні кольору і расцвечен геометричними візерунками. Синьйор Гаравані ризикнув, представивши колекцію одягу всіх відтінків білого, кремового, беж, пісочного і кольору слонової кістки.
Колекція була настільки вишукана і незвичайна, що весь світ заговорив про талановитого і ризиковому дизайнера з Італії, який не побоявся протиставити відчайдушності стилю хіпі елегантність і розкіш. Чималу роль в його сходженні до вершини слави зіграла і Жаклін Кеннеді, замовивши у маестро вінчальну сукню для одруження з Аристотелем Онассисом в 1968 році. Це коротке біле плаття з мережива увійшло в історію світової моди, відкривши світові справжній геній Валентино Гаравані.
Залишається лише додати, що Валентино не зупинився на випуску одягу, відкривши також і свою парфумерну лінію. Всі аромати від Валентино відрізняються елегантністю і шиком, підкреслюючи індивідуальність і привабливість.
- Як Крід заново винайшов одеколон ?Новий одеколон Aventus від The House Of Creed являє собою ідеальний баланс сили і витонченості.Повна версія статті
- Міцний футляр для створення з шкіри зимового аромату. ТОП зимових, шкіряних - нішевих ароматів.Кращі зимові, шкіряні нішеві аромати. «У парфумерії шкіряний аспект — це категорія, яка передає теплоту, м'якість і бальзамичность», — пояснює Давши. Основними натуральними матеріалами в шкіряній ограновуванні є березові бруньки, березовий смола і ладану, в той час як изобутилхинолин є важливим синтетичним матеріалом, який забезпечує безкомпромісний тваринний, шкіряний аромат.Повна версія статті